Vijesti
Zdravlje
Vino oštećuje mozak više od piva i žestice | Vino oštećuje mozak više od piva i žestice |
|
|
|
| Utorak, 18 Ožujak 2008 | |
Premda konzumiranje bilo kakvih alkoholnih pića u prevelikim količinama šteti ljudskom zdravlju, znanstvenici su otkrili da je vino daleko pogubnije za organizam od piva ili žestokih pića jer direktno oštećuje hipokampus odnosno dio mozga koji je povezan s pamćenjem i prostornim snalaženjem, a ujedno je i prvo područje koje napada Alzheimerova bolest.
Istraživanje je objavljeno u britanskom časopisu "Alkohol i alkoholizam", a proveli su ga psihijatri koji su usporedili snimke mozga alkoholičara i zdravih osoba i došli do zaključka da je kod alkoholičara hipokampus 10 puta manju nego kod zdravih osoba. Premda se radi o studiji koja je istraživala utjecaj različitih alkoholnih pića na volumen mozga kod pacijenata s alkoholnom ovisnošću, činjenica da vino najviše utječe na hipokampus mogla bi objasniti i zašto tek povremeni uživatelji ovog pića ponekad zaboravljaju što rade usred posla ili po što su, primjerice, pošli u kuhinju ili sobu. No, različite su studije do sada pokazale da čaša vina može imati izrazito blagotvoran učinak na zdravlje, osobito reduciranje kolesterola i visokog krvnog tlaka, pa na vama ostaje da odvagnete "istraživanja" i odlučite se što je gore/bolje: doći do WC-a pa se sjetiti da ste zapravo pošli po šnitu kruha ili smanjiti mogućnost od moždanog udara. Ili jednostavno zanemariti studije i istraživanja na koje se troše milijuni i povremeno uživati i opustiti se uz dobru kapljicu. (Bljesak.info) Dodaj u favorite
Pošalji prijatelju
Čitanja: 784 Komentari
(0)
|
| « Prethodna | Sljedeća » |
|---|
| Mostar: Temperatura ... |
| Srednjoškolke se sni... |
| Srednjoškolke se sni... |
| Srednjoškolke se sni... |
| Ahmetov restoran koj... |
Policija - 122
Vatrogasci - 123
Hitna pomoć - 124
Vojna policija - 1206
Pomoć na cesti - 1288